Search:

Type: Posts; User: Anacrothe

Page 1 of 2 1 2

Search: Search took 0.00 seconds.

  1. Replies
    34
    Views
    10,675

    Yeah I noticed it ended early one week was way...

    Yeah I noticed it ended early one week was way too short at least do one more day for the event. I mean I know its a halloween event but really one more day could not hurt...
  2. Replies
    12
    Views
    3,691

    That could work.

    That could work.
  3. Replies
    12
    Views
    3,691

    Yes, but I'm guessing they said "why use a pike...

    Yes, but I'm guessing they said "why use a pike when you can use a grenade launcher?", Besids I think Raziel only did that because...well hes a badass but it would be kinda risky for a human to get...
  4. Replies
    64
    Views
    14,387

    Hey Zero haven't seen you in a while, then again...

    Hey Zero haven't seen you in a while, then again I have not been here since...a while. Anyways just saw you made a website but having the same problems as the guy above.
  5. Replies
    5
    Views
    1,097

    Yeah thats how I felt which is why I kinda...

    Yeah thats how I felt which is why I kinda stopped posting for awhile. I actually registered for alpha during the first hour too. =[
  6. Replies
    18
    Views
    7,924

    They might make it for xbox if the demand is...

    They might make it for xbox if the demand is there:
    http://www.youtube.com/watch?v=nDPsL1IX1Yc
    33:07

    I doubt there is going to be a solo mode as they have said many times its strictly PvP.
  7. Replies
    20
    Views
    4,153

    Yeah i think that would impose a limit if they...

    Yeah i think that would impose a limit if they just use the 6 lieutenants but who knows maybe they'll develop the story a bit more and we find out there were other vampires. Of course this will come...
  8. Replies
    18
    Views
    7,924

    I think there are plans to go to console but...

    I think there are plans to go to console but first it will be released on PC I believe.

    Also they haven't announced any testing phases yet.

    Source: Q&A video
  9. Replies
    188
    Views
    24,564

    Didn't like that one as much but to each their...

    Didn't like that one as much but to each their own I guess xD
  10. Replies
    188
    Views
    24,564

    I liek the health drain and electric shock...

    I liek the health drain and electric shock ability suggestion.
  11. Replies
    21
    Views
    1,751

    Lol yeah I guess i was thinking too much of LoL...

    Lol yeah I guess i was thinking too much of LoL so yeah xD
  12. Oh that is great! I definitely approve of these...

    Oh that is great! I definitely approve of these discussions xD
  13. Replies
    21
    Views
    1,751

    Oh right forgot woops xD

    Oh right forgot woops xD
  14. Replies
    188
    Views
    24,564

    yeah its gonna be odd for a fish(Rahabim) to walk...

    yeah its gonna be odd for a fish(Rahabim) to walk on land x.x
    Even if so what will its powers be? In the game they were like spell casters but...I think the vampires are solely melee while the...
  15. Replies
    21
    Views
    1,751

    What about duo Queuing? D=

    What about duo Queuing? D=
  16. Ah I see thanks for clarifying that. But still,...

    Ah I see thanks for clarifying that. But still, will the keys be bought with runes only? Not a slimmer chance to drop or whatnot. I also like the grab bag idea, because if the chests only contain a...
  17. The key can be bought with in- game money right?...

    The key can be bought with in- game money right? If not then I don't see how this ISN'T pay to win as you said that only the rarest version can be found in chests. Also why would somebody trade...
  18. Thread: Modding

    by Anacrothe
    Replies
    12
    Views
    3,731

    Was never a fan of mods but different IU skins...

    Was never a fan of mods but different IU skins would be cool.
  19. Replies
    51
    Views
    12,632

    I think I love you...

    I think I love you...
  20. Replies
    21
    Views
    4,793

    Costumes would be great ._.

    Costumes would be great ._.
  21. Replies
    29
    Views
    2,870

    As we all. I am also waiting on the World of...

    As we all. I am also waiting on the World of Darkness.

    PS:Whats with the red font? xD I love red but its odd.
  22. Replies
    21
    Views
    1,751

    Well I can't tell you for sure but I doubt its...

    Well I can't tell you for sure but I doubt its that kind of game, however it would be cool if they had a team system or duo system like in League of Legends.
  23. Replies
    7
    Views
    1,621

    You will be able to play this however I don't...

    You will be able to play this however I don't think you will like it as I believe it is strictly PvP, however you might want to give it a try just in case =]
  24. Replies
    25
    Views
    4,203

    OMG I LOVE THIS IDEA! but make a different thread...

    OMG I LOVE THIS IDEA! but make a different thread so others can see it better xD
  25. Replies
    25
    Views
    4,203

    You mean like "jungle" monsters? or neutral...

    You mean like "jungle" monsters? or neutral monsters though in this case I wouldn't be neutral.
Results 1 to 25 of 39
Page 1 of 2 1 2