Search:

Type: Posts; User: RogueTeacake

Page 1 of 4 1 2 3 4

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Replies
    41
    Views
    3,981

    Alright awsome. ^^

    Alright awsome. ^^
  2. Replies
    41
    Views
    3,981

    There was one game on ps2 all you had is a...

    There was one game on ps2 all you had is a camera, then i took a picture a freaky ass ghost popped out I was like HOLY SHEEP.
  3. Replies
    41
    Views
    3,981

    Yeah I was just thinking that, when I thought I...

    Yeah I was just thinking that, when I thought I saw a cave I was like O.O what if it runs infront ahhhh......
  4. Replies
    41
    Views
    3,981

    No I have a sniper rifle.

    No I have a sniper rifle.
  5. Replies
    41
    Views
    3,981

    Yeah i'll tell everyone maybe, or let them find...

    Yeah i'll tell everyone maybe, or let them find it themselves if its good, yeah Gamertag is same as my name.
  6. Replies
    41
    Views
    3,981

    Alright fair enough, =], its creepy the music...

    Alright fair enough, =], its creepy the music starts getting slower and then stops when you get to far, and when you get close the music get louder and stonger so i'm following it.
  7. Replies
    41
    Views
    3,981

    You getting read dead?

    You getting read dead?
  8. Replies
    41
    Views
    3,981

    Rico Shhhh just Shhhhh.

    Rico Shhhh just Shhhhh.
  9. Replies
    41
    Views
    3,981

    Goto X: 20941 Y:8332 Random scary...

    Goto X: 20941
    Y:8332
    Random scary music plays.
  10. Replies
    41
    Views
    3,981

    Only of the Chupacabra...... O.O oh crap.

    Only of the Chupacabra...... O.O oh crap.
  11. Replies
    41
    Views
    3,981

    I've just made my way into the snowy mountains...

    I've just made my way into the snowy mountains but now i'm scared of the yeti, I keep looking behind my back.


    -points- YOU DID THIS TOO ME!!!
  12. Replies
    41
    Views
    3,981

    Lmao, Yes finnaly a leisure liner, -uses graple...

    Lmao, Yes finnaly a leisure liner, -uses graple and jacks it- "Wtf!!!! a yeti????"
  13. Replies
    41
    Views
    3,981

    Yeah i'm currently -look's at compass-,Urmmm.......

    Yeah i'm currently -look's at compass-,Urmmm.... lost.
  14. Replies
    41
    Views
    3,981

    No hud = fun

    I dropped into a random forest area and turned the hud off, now i'm just adventuring around the hole of Panau without a clue where i'm going, hopefully I will come across interesting things.
  15. Replies
    56
    Views
    3,894

    Oh yeah, I must off read something on there...

    Oh yeah, I must off read something on there website mixing it up with something else, still 10th may isnt that long.
  16. Replies
    56
    Views
    3,894

    Yay a person that agree's, comes out april 27th...

    Yay a person that agree's, comes out april 27th not long YAYAY
  17. Replies
    56
    Views
    3,894

    I didn't mean it like that, I mean like the...

    I didn't mean it like that, I mean like the communuty choice. (thinks thats what it is.)

    But meh

    Why is there no Red Dead in that list?

    Lol, Havnt you guys seen the videos and reviews and...
  18. I'd choose an pointless animal and walk up to him...

    I'd choose an pointless animal and walk up to him and say "Ha who's flashy now, Shoot me I dare you, oh wait you cant your a goldfish."

    You Rico have just been rendered useless.

    Bit with all...
  19. Replies
    5
    Views
    864

    Hmm... well... if you mean san andreas stunting...

    Hmm... well... if you mean san andreas stunting then maybe, but its still kinda diffrent, like grapple hook wise and no stunt jump position things.

    I'm a stunter on GTA SA, GTA IV.

    You cant...
  20. Replies
    56
    Views
    3,894

    Have you seen what Red Dead Redemption has in...

    Have you seen what Red Dead Redemption has in store, plus its made by rockstar.
    Mass effect 2 sucked, fable 3 looks awsome dont think it will beat Red dead, Alan Wake looks good but not as many...
  21. Lol "arseh*le"

    Lol "arseh*le"
  22. Replies
    56
    Views
    3,894

    Its definatly not going to get GOTY, Red Dead...

    Its definatly not going to get GOTY, Red Dead Redemption is.
  23. Thread: Haul'in

    by RogueTeacake
    Replies
    4
    Views
    903

    Lol I was doing the samething with tires, now I'm...

    Lol I was doing the samething with tires, now I'm car skating, just done a pop shuvit and a kickflip, i love you tether, I also transport vehicles in heli's flying very low, trying not to hit...
  24. Replies
    59
    Views
    5,714

    Did you know you can rip the bells out of towers...

    Did you know you can rip the bells out of towers then the bell falls threw all the floors
  25. Replies
    19
    Views
    2,414

    If your on ps3 then X and L1, if pc then The...

    If your on ps3 then X and L1, if pc then The parachute and grapple button
Results 1 to 25 of 82
Page 1 of 4 1 2 3 4